woensdag 12 februari 2014

Shoplog Big Bazar


Gisteren ben ik even langs de Big Bazar geweest, en tot mijn verbazing waren er ontzettend veel leuke dingen! De Big Bazar verkoopt onder anderen ook makeup merken zoals Rimmel, Maybelline, Revlon etc. En het is ontzettend goedkoop! Het zijn dan wel producten die bijvoorbeeld uit het assortiment zijn, maar dat maakt het niet minder leuk. 





MAYBELLINE MASTER SMOKEY SHADOW PENCIL


Als eerste viel me dit potlood meteen op. Het is een dik potlood en ideaal om een smokey effect mee te creeren. Zelf vind ik het heel mooi voor op de waterlijn. Het potlood heeft ook een sponge applicator aan de ene zijde, waardoor je makkelijk je harde lijn mooi kan uitvegen. Perfect voor als je weinig tijd hebt. 


De sponge is heel zacht en flexibel. Super handig voor als je weinig tijd hebt, je hoeft alleen maar een streep te zetten bij je bovenste wipperrand, even met de sponge erover en klaar !




Er komt echt veel kleur van het potlood af. En het is makkelijk uit te vegen.


REVLON JUST BITTEN KISSABLE BALM STAIN


Toen ik zag dat ze Revlon producten verkochten werd ik super enthousiast. Ik heb ze namelijk nog nooit kunnen ontdekken in de drogist. Ik had al veel dingen gehoord over deze balm stain van Amerikaanse bloggers, dus wou ik het zelf heel graag testen. Helaas was dit de enige kleur de ze nog hadden.


De kleur is Darling Chérie. Een zachte paars/roze kleur. 



Zoals je ziet komt er aardig wat kleur vanaf. Het voelt heel zacht op de lippen en het laat een mooie glossy finish achter. Ook ruikt het ontzettend lekker ! Zo lekker dat ik het bijna zou willen eten, haha. Het ruikt heel fris, een beetje naar mentos. Ik ben heel enthousiast over dit product en ga zeker nog een keertje terug om te kijken of er weer meer kleuren zijn. 



RIMMEL MOISTURE RENEW CREAM LIPGLOSS


Van deze lipglossjes lagen er echt ontzettend veel ! En wat ben ik blij dat ik er 1 van heb meegenomen want ze zijn echt ontzettend fijn! Met name de applicator is erg fijn, omdat die zo flexibel is. Ook vind ik de kleur erg mooi. Echt een kleur voor iedere dag. 


De kleur die ik gekozen heb is Pink Protect. Echt een kleur die ik zou dragen voor over dag. Het is niet echt een nude, maar ook geen felle kleur. Als je houdt van een beetje kleur op je lippen, maar niet too much, dan is dit echt iets voor jou.


Het geeft een mooie kleur af. De gloss heeft hele kleine glittertjes. Het producht doet wel eer aan zijn naam want het voelt wel echt heel verzorgend aan. Wel moet je hem een paar bijwerken. 


MAYBELLINE POPSTICKS


Wie kent ze niet? De jelly lipsticks. Ik had ze nog nooit geprobeerd en was toch wel erg benieuwd. 



De kleur waar ik voor ging is Citrus Slice. Een felle oranje. Natuurlijk verwachtte ik niet dat ik een felle kleur op mijn lippen kreeg, de Popsticks geven een heel natuurlijk kleurtje af. Ook zou het een lipstain zijn, dus het zou lang moeten blijven zitten. 



Zoals je ziet geeft het echt een heel zacht kleurtje af. De stick ziet er welles waar uit als knal oranje, bij mij laat het een zacht roze kleurtje achter. Ik vind het product heerlijk aanvoelen op de lippen, net als een zacht snoepje. Ook heeft het een subtiele geur, wat ik persoonlijk niet heel storend vind. De geur van zoete snoepjes. 




Dan waren dit mijn geshopte producten van de Big Bazar! Misschien dat jullie er wat aan hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten