donderdag 6 maart 2014

Essence Stay Matt Lipcreme VS Essence XXXL Longlasting lipgloss Matt Effect





                                                
                                                                  
Ik denk dat de meeste van jullie ze wel kennen, de Essence Stay Matt Lipcremes. Helaas zijn deze uit het assortiment. Nu zijn er de Essence XXXL Longlasting Lipgloss met een matt effect. Ik zag ze liggen bij de Kruidvat en dacht ik neem er eens een mee. En wat bleek nou toen ik thuis was, het heeft precies dezelfde naam als mijn Stay Matt Lipcreme! Ik was dus benieuwd of er misschien verschil zit tussen dezes twee. 






Zoals je ziet is het dus de kleur Velvet Rose waar ik het over heb. De swatch hier boven is dus van de XXXL Longlasting Lipgloss. Ik vind dit een super mooi kleurtje, en past natuurlijk perfect bij de lente en de zomer. Persoonlijk vind ik deze variant ook lekkerder ruiken. Het ruikt wel vrij overheersend maar je moet ervan houden. 




De onderste roze swatch (sorry voor het bruine oogpotlood) is de Essence Matt Lipcreme, ook in Velvet Rose dus. En zoals je ziet zit er toch een klein verschil in. Deze kleur is namelijk iets meer perzik, en ik hou ontzettend van dat soort kleurtjes. Dus ik vind het ontzettend jammer dat die uit het assortiment is! Maar goed, de nieuwe matte lipgloss is natuurlijk ook een hele mooie kleur. 





Hier nog even de twee kleuren onder elkaar. 
- Boven Essence Matt Lipcreme
- Onder Essence XXXL Longlasting Lipgloss



Wat zijn jullie ervaringen met deze matte lipcremes? Ik hoor het graag :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten